• 12-12-2023, 13:58:28
    #10
    Şimdi işler şöyle ilerliyor. Gümrük Memuru paketinizin kg/ cinsi vb bunlara dayanarak girilen declare tutarına göre vergi belirliyor. Eğerki çok absürt düşük bir rakam olursa içini açıp bakıyor, örnek veriyorum satın aldığınız ram 1000 tl adam oraya 2$ declare girdi. Memurun insiyatifine kalırsa 10-20 tl vergi ödersin eğerki memur bukadar ucuz olmamaz diye içini açıp bakarsa güncel fiyatına göre vergi ödersin. Anlaşılan düşük declare girilmiş sana, ona göre vergin çıkmış memur fazla uğraşmamış
  • 12-12-2023, 14:09:56
    #11
    Üyeliği durduruldu
    O kadar ilginç ki ama, ürün CL 11 dediler ben ürünün CL9 olmasına binaen almıştım, neyse sağlık olsun CL 11 oluversin dedik, paket geldi içini bir açtım CL9 yazıyor.
    Ürün yüksek vergi ile gelir diyordum düşük vergiyle geldi, Ne oluyor bilemiyorum bu kadar şans bana fazla.
    srmotion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi işler şöyle ilerliyor. Gümrük Memuru paketinizin kg/ cinsi vb bunlara dayanarak girilen declare tutarına göre vergi belirliyor. Eğerki çok absürt düşük bir rakam olursa içini açıp bakıyor, örnek veriyorum satın aldığınız ram 1000 tl adam oraya 2$ declare girdi. Memurun insiyatifine kalırsa 10-20 tl vergi ödersin eğerki memur bukadar ucuz olmamaz diye içini açıp bakarsa güncel fiyatına göre vergi ödersin. Anlaşılan düşük declare girilmiş sana, ona göre vergin çıkmış memur fazla uğraşmamış