Şimdi işler şöyle ilerliyor. Gümrük Memuru paketinizin kg/ cinsi vb bunlara dayanarak girilen declare tutarına göre vergi belirliyor. Eğerki çok absürt düşük bir rakam olursa içini açıp bakıyor, örnek veriyorum satın aldığınız ram 1000 tl adam oraya 2$ declare girdi. Memurun insiyatifine kalırsa 10-20 tl vergi ödersin eğerki memur bukadar ucuz olmamaz diye içini açıp bakarsa güncel fiyatına göre vergi ödersin. Anlaşılan düşük declare girilmiş sana, ona göre vergin çıkmış memur fazla uğraşmamış