• 13-12-2023, 10:52:12
    #37
    Üyeliği durduruldu
    haber içeriği güncellenmiş 2025 diye bir ibare yazmıyordu paylaştığımda.
  • 13-12-2023, 10:56:21
    #38
    Üyeliği durduruldu
    Bu karar yerinde oldu ancak şöyle bir durum var. E-ticaret yapan arkadaşlar mutlaka paketleme bölümüne kamera yerleştirin. Daha önce hasarlı iadelerim oldu ve bunu ancak kamera kaydı ile kanıtladım. Daha sonra paketleme birimine daha kaliteli kameralar koydum. Her paketleme öncesi personel kameraya karşı sipariş fişini gösteriyor ve o şekilde paketliyor. Bu biraz iş yükü gibi gözükebilir ancak tavsiyem bu önlemi almanız olur. Ne yazık ki çok ahlaksız bir topluma sahibiz. Sırf kargo ücreti ödememek için ürüne hasar verir öyle gönderirler benden söylemesi.
  • 13-12-2023, 10:57:07
    #39
    ertelendi 2025 e
  • 13-12-2023, 12:09:45
    #40
    MthtCnBOZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu karar yerinde oldu ancak şöyle bir durum var. E-ticaret yapan arkadaşlar mutlaka paketleme bölümüne kamera yerleştirin. Daha önce hasarlı iadelerim oldu ve bunu ancak kamera kaydı ile kanıtladım. Daha sonra paketleme birimine daha kaliteli kameralar koydum. Her paketleme öncesi personel kameraya karşı sipariş fişini gösteriyor ve o şekilde paketliyor. Bu biraz iş yükü gibi gözükebilir ancak tavsiyem bu önlemi almanız olur. Ne yazık ki çok ahlaksız bir topluma sahibiz. Sırf kargo ücreti ödememek için ürüne hasar verir öyle gönderirler benden söylemesi.
    Benim iade ihtimalim olan ürünü çocuğa bile elletmiyorum. Paketinden çıkarmadan fotoğraflıyorum aynı şekilde tekrar paketlemeye özen gösteriyorum.
    Ama dediğiniz gibi maalesef birine bir hak tanındıysa bunu kötü niyetle kullanan da çok. Bu her yerde böyle, internet alışverişinde, kiracılıkta, otel konaklamasında vb...
  • 13-12-2023, 16:46:56
    #41
    vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    not: haber içeriği güncellenmiş 2025 diye bir ibare yazmıyordu paylaştığımda.

    4-5 farklı beden/kıyafet alıp, hoşuna gitmeyince keyfi olarak iade edenlere moronlar aferin size , bir b*ka faydası olmaz ama kurunun yanında yaş yakmayı çok iyi becerirler
    1 Ocak'tan itibaren internet üzerinden yapılan alışverişlerde, ürün kusurlu mal olmadıkça iade kargo bedelini tüketici ödeyecek.

    https://www.ntv.com.tr/ntvpara/inter...uEKZtsbq5tyIvg
    olması gerekende bu zaten. kursursuz mali alıyorsun begenmedim yok öyle birşey.