1 Ocak'tan itibaren internet üzerinden yapılan alışveriş...
40
●2.526
- 13-12-2023, 10:56:21Üyeliği durdurulduBu karar yerinde oldu ancak şöyle bir durum var. E-ticaret yapan arkadaşlar mutlaka paketleme bölümüne kamera yerleştirin. Daha önce hasarlı iadelerim oldu ve bunu ancak kamera kaydı ile kanıtladım. Daha sonra paketleme birimine daha kaliteli kameralar koydum. Her paketleme öncesi personel kameraya karşı sipariş fişini gösteriyor ve o şekilde paketliyor. Bu biraz iş yükü gibi gözükebilir ancak tavsiyem bu önlemi almanız olur. Ne yazık ki çok ahlaksız bir topluma sahibiz. Sırf kargo ücreti ödememek için ürüne hasar verir öyle gönderirler benden söylemesi.
- 13-12-2023, 12:09:45Benim iade ihtimalim olan ürünü çocuğa bile elletmiyorum. Paketinden çıkarmadan fotoğraflıyorum aynı şekilde tekrar paketlemeye özen gösteriyorum.MthtCnBOZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama dediğiniz gibi maalesef birine bir hak tanındıysa bunu kötü niyetle kullanan da çok. Bu her yerde böyle, internet alışverişinde, kiracılıkta, otel konaklamasında vb... - 13-12-2023, 16:46:56olması gerekende bu zaten. kursursuz mali alıyorsun begenmedim yok öyle birşey.vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
, bir b*ka faydası olmaz ama kurunun yanında yaş yakmayı çok iyi becerirler 