Bu karar yerinde oldu ancak şöyle bir durum var. E-ticaret yapan arkadaşlar mutlaka paketleme bölümüne kamera yerleştirin. Daha önce hasarlı iadelerim oldu ve bunu ancak kamera kaydı ile kanıtladım. Daha sonra paketleme birimine daha kaliteli kameralar koydum. Her paketleme öncesi personel kameraya karşı sipariş fişini gösteriyor ve o şekilde paketliyor. Bu biraz iş yükü gibi gözükebilir ancak tavsiyem bu önlemi almanız olur. Ne yazık ki çok ahlaksız bir topluma sahibiz. Sırf kargo ücreti ödememek için ürüne hasar verir öyle gönderirler benden söylemesi.
Benim iade ihtimalim olan ürünü çocuğa bile elletmiyorum. Paketinden çıkarmadan fotoğraflıyorum aynı şekilde tekrar paketlemeye özen gösteriyorum.
Ama dediğiniz gibi maalesef birine bir hak tanındıysa bunu kötü niyetle kullanan da çok. Bu her yerde böyle, internet alışverişinde, kiracılıkta, otel konaklamasında vb...