vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
not: haber içeriği güncellenmiş 2025 diye bir ibare yazmıyordu paylaştığımda.

4-5 farklı beden/kıyafet alıp, hoşuna gitmeyince keyfi olarak iade edenlere moronlar aferin size , bir b*ka faydası olmaz ama kurunun yanında yaş yakmayı çok iyi becerirler
1 Ocak'tan itibaren internet üzerinden yapılan alışverişlerde, ürün kusurlu mal olmadıkça iade kargo bedelini tüketici ödeyecek.

https://www.ntv.com.tr/ntvpara/inter...uEKZtsbq5tyIvg
olması gerekende bu zaten. kursursuz mali alıyorsun begenmedim yok öyle birşey.