not: haber içeriği güncellenmiş 2025 diye bir ibare yazmıyordu paylaştığımda.
4-5 farklı beden/kıyafet alıp, hoşuna gitmeyince keyfi olarak iade edenlere moronlar aferin size

, bir b*ka faydası olmaz ama kurunun yanında yaş yakmayı çok iyi becerirler

1 Ocak'tan itibaren internet üzerinden yapılan alışverişlerde, ürün kusurlu mal olmadıkça iade kargo bedelini tüketici ödeyecek.
https://www.ntv.com.tr/ntvpara/inter...uEKZtsbq5tyIvg
olması gerekende bu zaten. kursursuz mali alıyorsun begenmedim yok öyle birşey.