• 10-12-2023, 20:11:00
    #1
    Merhaba arkadaşlar memur olan arkadaşım Çarşamba günü terhis oldu, ama uçakta terhis belgesini kaybetmiş
    İşe başlangıç için o belgeyi istiyorlar ama belge yok en yakın askerlik şubesine ise daha belge gelmemiş.Sizce ne yapması gerekiyor
  • 10-12-2023, 20:14:23
    #2
    E devletteki " askerliğim " kısmına bi göz atsın. orada askerliğini bitirdiğine dair bi kısım var ise yazdırıp onu ibraz edebilir diye " düşünüyorum "
  • 10-12-2023, 20:15:10
    #3
    e-devletten barkodlu belge alınabiliyor hocam. askerlik yazarsanız arama kısmına ulaşırsınız evraka
  • 10-12-2023, 20:31:33
    #4
    Terhis belgesi askerlik şubesine ulaşmadıysa birliğine haber versin , genelde toplu olarak kara net sistemine yüklüyorlar ama acil durumu belli edersen hızlıca yüklerler.E devlet çıktısını kabul etmiyorlar.