Merhaba arkadaşlar memur olan arkadaşım Çarşamba günü terhis oldu, ama uçakta terhis belgesini kaybetmiş
İşe başlangıç için o belgeyi istiyorlar ama belge yok en yakın askerlik şubesine ise daha belge gelmemiş.Sizce ne yapması gerekiyor