• 08-12-2023, 09:36:37
    #1
    Merhabalar,
    Sürekli borç gösteriyor garanti bankasinda, defalarca form gönderdim itiraz sağladım. Anında siliyorlar düzeltildi gözüküyor, 2 hafta sonra hoop tekrar borç çıkıyor.
    Başına gelen var mı ? Kredi notum zikzak çiziyor yükselme yok.

    Burda da diğer şikayetler var .

    https://www.sikayetvar.com/findeks
  • 08-12-2023, 09:58:39
    #2
    Kaç puanınız var hocam
  • 08-12-2023, 10:00:43
    #3
    Dadas25 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç puanınız var hocam
    1240 - 1350 arası gidip geliyordum sürekli düzenli ödemek falan işe yaramıyor. Şuanda 1295 e düşmüş. Olmayan borcu nasıl ödeyeyim. Anlayamıyorum
  • 08-12-2023, 10:05:04
    #4
    Benimde 1207 85 bin TL Kart ödemesi yapmam kapatcam bakalım ne olucak
  • 08-12-2023, 11:02:49
    #5
    garanti kartını kapat hocam 1-2 ay sonra tekrar açtır , findeks normalde ayda 1 güncellenir ama bazen 3 ayı buluyor düzelmesi.
  • 08-12-2023, 11:04:59
    #6
    drjacob adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    garanti kartını kapat hocam 1-2 ay sonra tekrar açtır , findeks normalde ayda 1 güncellenir ama bazen 3 ayı buluyor düzelmesi.
    Teşekkürler hocam deneyeyim.