Merhabalar,
Sürekli borç gösteriyor garanti bankasinda, defalarca form gönderdim itiraz sağladım. Anında siliyorlar düzeltildi gözüküyor, 2 hafta sonra hoop tekrar borç çıkıyor.
Başına gelen var mı ? Kredi notum zikzak çiziyor yükselme yok.

Burda da diğer şikayetler var .

https://www.sikayetvar.com/findeks