Her kurumsal yılda 1 kere 1 öğrenciyi sevindirsin premium üyelik hediye etsin konu açmakla olunmuyor destek eller cebe atılsın biraz birşey olmaz
Her kurumsal yılda 1 kere 1 öğrenciyi sevindirsin premium üyelik hediye etsin konu açmakla olunmuyor destek eller cebe atılsın biraz birşey olmaz
Olur hocam fikir sizden çıktı bu hayır zincirini başlatan olmak da size düştü sanırım
Öğrenci paketi yapılabilir. Örneğin tek seferlik 3 aylık veya 6 aylık indirimli almaları sağlanabilir öğrenci arkadaşların. Bu vesileyle ticarete başlamaları, kazanmaları sağlanır ve kazanan öğrenci zaten sonraki dönemin normal ücretini de çıkartmış olur. Bence böyle bir şey düşünülebilir.
Öğrenci paketi yapılabilir. Örneğin tek seferlik 3 aylık veya 6 aylık indirimli almaları sağlanabilir öğrenci arkadaşların. Bu vesileyle ticarete başlamaları, kazanmaları sağlanır ve kazanan öğrenci zaten sonraki dönemin normal ücretini de çıkartmış olur. Bence böyle bir şey düşünülebilir.