ByHicKimse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her kurumsal yılda 1 kere 1 öğrenciyi sevindirsin premium üyelik hediye etsin konu açmakla olunmuyor destek eller cebe atılsın biraz birşey olmaz
Olur hocam fikir sizden çıktı bu hayır zincirini başlatan olmak da size düştü sanırım