Anket R10 Premium Üyeliklerine Öğrenci İndirimi olmalı mı?
Toplam Katılımcı Sayısı: 146
R10 Premium Üyeliklerine Öğrenci İndirimi olmalı mı?
Evet
%65,07 (95 Oy)
Hayır
%34,93 (51 Oy)
  • 08-12-2023, 00:15:33
    #1
    Merhaba değerli hocalarım.
    Neredeyse ulaşımdan yemeğe, devletten müzelere çoğu yerde öğrenci indirimi bulunmakta. Devletin genç girişimcilere sağladığı faydalar bulunmakta.
    Sorum şu, Sizce R10'da Premium Üyeliklere Öğrenci İndirimi gelmeli midir? (Belge Doğrulama koşulu ile)
    Bu konuda fikirleriniz nedir?
  • 08-12-2023, 00:17:00
    #2
    Belge doğrulama ile bence de olabilir, örneğin yüzde 8 10 gibi

    Mantıklı, neden olmasın.
    Ama öğrenci belgesinin yanında yaşa da bakılmalı.
    30 yaşında olup öğrenciyim diye de indirim olmasın yani
  • 08-12-2023, 00:17:11
    #3
    mantıklı aslında.
  • 08-12-2023, 00:17:50
    #4
    royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belge doğrulama ile bence de olabilir, örneğin yüzde 8 10 gibi

    Mantıklı, neden olmasın.
    Ama öğrenci belgesinin yanında yaşa da bakılmalı.
    30 yaşında olup öğrenciyim diye de indirim olmasın yani
    E tabi ki hocam, bir tavan yaş kuralı belirlenebilir bu konuda.
  • 08-12-2023, 00:17:55
    #5
    Öğrenci ve premium üyelik 🤔
  • 08-12-2023, 00:18:25
    #6
    backlinkmatik.com
    https://www.r10.net/off-topic/377872...fikirleri.html

    şöyle bir konu açmıştım zamanında bu konuda. premium indiriminin ötesinde genel bir öğrenci destek programı olabilir forumda
  • 08-12-2023, 00:19:01
    #7
    Mantıksız o zaman bir kişi gider sülalesinde ne kadar ögrenci var kayıt eder indirimli üyelik alıp kullanır
  • 08-12-2023, 00:19:35
    #8
    Saçmalıktan ibaret , burada premium üyelikle bir servis kullanmıyorsun. Premium üyelikle maddi kazanç sağladığın konularını uplayabiliyorsun. Müze mi burası indirim olsun.
  • 08-12-2023, 00:22:07
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mantıksız o zaman bir kişi gider sülalesinde ne kadar ögrenci var kayıt eder indirimli üyelik alıp kullanır
    Hocam forumun amacı doğrultusunda kullanımı hakkında denetleme yapılabilir yani sonuçta öyle aham şaham bi indirim olmaz yani. Bir de foruma her isteyen kayıt olamadığı için bu pek mümkün değil gibi.