Bence gerçekten çok doğru bir söz, 10-12 saattir aralıksız çizim yapıyorum, yeni tasarımlar araştırıyorum bir gram sıkılmadım.
Normalde gözlerimin artık kapanması gerekirken fazlasıyla da enerjik hissediyorum, sizler de sevdiğiniz işi yaparken böyle hissediyor musunuz?
Ekstra olarak sizlere bir şarkı bırakayım, enerjiniz düşük ve uykusuzsanız dinleyin ve KENDİNİZE GELİN, daha kazanılacak çokça deneyim ve bunun sonucunda PARA var.
https://www.youtube.com/watch?v=dqX0bL8kPuo
İnsan sevdiği işi yapınca yorulmazmış
6
●336
- 07-12-2023, 06:19:52
- 07-12-2023, 06:29:46Bence herkes sevdiği alanda ilerlerse gerçekten güzel yerlere gelecektir. Çünkü hiç sıkılmadan çalışabiliyoruz.Demir05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dimi şarkı bence de çok güzel. İyi geceler, bol bol kazançlar dilerim
- 07-12-2023, 07:10:12Bu ülkede zor hocam o .kriptokulu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-12-2023, 07:48:48Şu an yaptığım işimi ne kadar sevdiğimi anlatamam, yıllarımı gömdüm, uykusuz gecelerimi verdim fakat iş "müşteri istekleri" kısmına gelince hiç dediğin gibi olmuyor hocam. Tam tersine bırakıp kaçacak yer arıyorsun. Üstelik üst üste sadece 2 tanesinin ufak denilebilecek sorunlar çıkarması yeterli çileden çıkmak için
Dijital işleri ömür törpüsüdür, aman yorum yapmadan önce dikkat edin...