Bence gerçekten çok doğru bir söz, 10-12 saattir aralıksız çizim yapıyorum, yeni tasarımlar araştırıyorum bir gram sıkılmadım.
Normalde gözlerimin artık kapanması gerekirken fazlasıyla da enerjik hissediyorum, sizler de sevdiğiniz işi yaparken böyle hissediyor musunuz?

Ekstra olarak sizlere bir şarkı bırakayım, enerjiniz düşük ve uykusuzsanız dinleyin ve KENDİNİZE GELİN, daha kazanılacak çokça deneyim ve bunun sonucunda PARA var.

https://www.youtube.com/watch?v=dqX0bL8kPuo