Nirvana29 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Evde home ofis - frelancer calisilmiyor . 🤔
30
●2.408
- 07-12-2023, 00:25:25Üyeliği durdurulduNeden bilmiyorum ama buda çok mantıklı geldi fakat evde yine aynı olur hocam iki dk telefona yada oyuna bakıyorum ben söyleyince işin olur oyun oynuyor işte şimdide diyorlar yani o zaman da kendimi fazla sıkmış olurum ☺️
- 07-12-2023, 10:01:46Evde olmaz o iş, hele ki ailenizle kalıyorsanız hiç olmaz. Yıllarca bunun stresini yaşadım. En son ne oldu biliyor musun? Yaptığım işlerden soğudum, artık yavaş yavaş askıya almaya başladım, çünkü diğer işlere koşturmaktan bölünmekten yoğunlaşamıyorsun. Şimdi de bilgisayarımı alıp eşimin firmasında işe başladım, hem para kazanıyorum hem de angarya işlerden kurtuldum
Kısaca ya iş bulun yada ayrı bir ofis tutun
- 07-12-2023, 10:20:14Üyeliği durdurulduEvet hocam ayarliycam bir şey 😌eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Demekki her yerde varmış hocam bu sorun 😌☺️ bugün aramaya başlıyorum☺️Padre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 07-12-2023, 10:33:00Aynen aynen, bizimkiler de hiç bir zaman anlamamış ve anlayışlı olmamıştı. öylee gider, çözüm yok.
Ben "1 saat ses yapmasanız, yetiştirmem gereken işim var" dediğimde, sanki onlar eşek gibi çalışmış ama ben tüm gün yatmışım da güzellik uykusu için onlardan sessizlik istemişim gibi tepkilerle geliyorlardı. Bir de o 1 saat inadına daha beter gürültü oluyordu. Gece çalışıp gündüz uyusam, "ohhhooooo, tüm gün uyudun". "Sessizlik olsun" desem, "burası ev", mola versem "gel perde tak".. Bir de şu var, "oğlan evde çürüyor" diye size üzülüyorlar. Yani, evde 10 kazanacağına git dışarda çalış karnını doyur gel yeter.
- 07-12-2023, 11:19:25Üyeliği durdurulduKesinlikle birde benim kazandıgımın 3te1 ini 101 de maas olarak alan kız kardeşimin aksam eve gelince her hangi birşeyde biz senin gibi aksama kadar yatmıyoruz demesi vartolgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-12-2023, 13:49:39Ben de kesinlikle evde çalışamıyorum. Bir iş hanında düşük kira ile 1 masa 2 sandalyelik bir yer tuttum, gidip sakin kafayla orda çalışıyorum. Siz de benzer birşey yapabilirsiniz. Hem performans artıyor, hem düzen oluyor. Evde kimse olmasa da çalışamıyorum şahsen. O eşofmanın rahatlığı yok mu iyice tembelleştiriyor insanı.
- 07-12-2023, 14:36:19Hocam madem bilgisayardan home office calisiyorsun dunyayi gezsene gozunu seveyim bkz; https://youtube.com/@EnginOzdemir0?si=CzoYfgP1ZbJvjgGj
Kısaca ya iş bulun yada ayrı bir ofis tutun