Aynen aynen, bizimkiler de hiç bir zaman anlamamış ve anlayışlı olmamıştı. öylee gider, çözüm yok.

Ben "1 saat ses yapmasanız, yetiştirmem gereken işim var" dediğimde, sanki onlar eşek gibi çalışmış ama ben tüm gün yatmışım da güzellik uykusu için onlardan sessizlik istemişim gibi tepkilerle geliyorlardı. Bir de o 1 saat inadına daha beter gürültü oluyordu. Gece çalışıp gündüz uyusam, "ohhhooooo, tüm gün uyudun". "Sessizlik olsun" desem, "burası ev", mola versem "gel perde tak".. Bir de şu var, "oğlan evde çürüyor" diye size üzülüyorlar. Yani, evde 10 kazanacağına git dışarda çalış karnını doyur gel yeter.
Kesinlikle birde benim kazandıgımın 3te1 ini 101 de maas olarak alan kız kardeşimin aksam eve gelince her hangi birşeyde biz senin gibi aksama kadar yatmıyoruz demesi var