Ben de kesinlikle evde çalışamıyorum. Bir iş hanında düşük kira ile 1 masa 2 sandalyelik bir yer tuttum, gidip sakin kafayla orda çalışıyorum. Siz de benzer birşey yapabilirsiniz. Hem performans artıyor, hem düzen oluyor. Evde kimse olmasa da çalışamıyorum şahsen. O eşofmanın rahatlığı yok mu iyice tembelleştiriyor insanı.