• 07-12-2023, 00:25:25
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Nirvana29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çözümü şu şekilde yapmanı öneririm boşa kira verme .. herhangi bir şirkete işe girdiğini söyle banka veya Türkcell vs 😂 evden çalışıyorum de ve bilgisayarımı izliyorlar de belli bi süre dokunmayınca uyarı veriyorlar gibi bu tarz bişey söyle hayal gücüne göre , başkasının şirketinde çalıştığını bilirlerse bişey diyemezler
    Neden bilmiyorum ama buda çok mantıklı geldi fakat evde yine aynı olur hocam iki dk telefona yada oyuna bakıyorum ben söyleyince işin olur oyun oynuyor işte şimdide diyorlar yani o zaman da kendimi fazla sıkmış olurum ☺️
  • 07-12-2023, 00:30:56
    #20
    ortamdan dolayı doğru ama home ofis en güzeli.yeterki komşu çaya kahveye zırtpırt gelmesin
  • 07-12-2023, 10:01:46
    #21
    Evde olmaz o iş, hele ki ailenizle kalıyorsanız hiç olmaz. Yıllarca bunun stresini yaşadım. En son ne oldu biliyor musun? Yaptığım işlerden soğudum, artık yavaş yavaş askıya almaya başladım, çünkü diğer işlere koşturmaktan bölünmekten yoğunlaşamıyorsun. Şimdi de bilgisayarımı alıp eşimin firmasında işe başladım, hem para kazanıyorum hem de angarya işlerden kurtuldum Kısaca ya iş bulun yada ayrı bir ofis tutun
  • 07-12-2023, 10:20:14
    #22
    Üyeliği durduruldu
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ortamdan dolayı doğru ama home ofis en güzeli.yeterki komşu çaya kahveye zırtpırt gelmesin
    Evet hocam ayarliycam bir şey 😌
    Padre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evde olmaz o iş, hele ki ailenizle kalıyorsanız hiç olmaz. Yıllarca bunun stresini yaşadım. En son ne oldu biliyor musun? Yaptığım işlerden soğudum, artık yavaş yavaş askıya almaya başladım, çünkü diğer işlere koşturmaktan bölünmekten yoğunlaşamıyorsun. Şimdi de bilgisayarımı alıp eşimin firmasında işe başladım, hem para kazanıyorum hem de angarya işlerden kurtuldum Kısaca ya iş bulun yada ayrı bir ofis tutun
    Demekki her yerde varmış hocam bu sorun 😌☺️ bugün aramaya başlıyorum☺️
  • 07-12-2023, 10:33:00
    #23
    Aynen aynen, bizimkiler de hiç bir zaman anlamamış ve anlayışlı olmamıştı. öylee gider, çözüm yok. Ben "1 saat ses yapmasanız, yetiştirmem gereken işim var" dediğimde, sanki onlar eşek gibi çalışmış ama ben tüm gün yatmışım da güzellik uykusu için onlardan sessizlik istemişim gibi tepkilerle geliyorlardı. Bir de o 1 saat inadına daha beter gürültü oluyordu. Gece çalışıp gündüz uyusam, "ohhhooooo, tüm gün uyudun". "Sessizlik olsun" desem, "burası ev", mola versem "gel perde tak".. Bir de şu var, "oğlan evde çürüyor" diye size üzülüyorlar. Yani, evde 10 kazanacağına git dışarda çalış karnını doyur gel yeter.
  • 07-12-2023, 11:19:25
    #24
    Üyeliği durduruldu
    tolgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen aynen, bizimkiler de hiç bir zaman anlamamış ve anlayışlı olmamıştı. öylee gider, çözüm yok. Ben "1 saat ses yapmasanız, yetiştirmem gereken işim var" dediğimde, sanki onlar eşek gibi çalışmış ama ben tüm gün yatmışım da güzellik uykusu için onlardan sessizlik istemişim gibi tepkilerle geliyorlardı. Bir de o 1 saat inadına daha beter gürültü oluyordu. Gece çalışıp gündüz uyusam, "ohhhooooo, tüm gün uyudun". "Sessizlik olsun" desem, "burası ev", mola versem "gel perde tak".. Bir de şu var, "oğlan evde çürüyor" diye size üzülüyorlar. Yani, evde 10 kazanacağına git dışarda çalış karnını doyur gel yeter.
    Kesinlikle birde benim kazandıgımın 3te1 ini 101 de maas olarak alan kız kardeşimin aksam eve gelince her hangi birşeyde biz senin gibi aksama kadar yatmıyoruz demesi var
  • 07-12-2023, 12:43:19
    #25
    silentallcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O rahatlığı hane halkına hissettirmeyeceksin heran iş çıkıyormuş gibi telaşlı vs ol. Diğer türlü ev işlerinden kurtulamazsın.
    Süper cevaptı
  • 07-12-2023, 13:49:39
    #26
    Ben de kesinlikle evde çalışamıyorum. Bir iş hanında düşük kira ile 1 masa 2 sandalyelik bir yer tuttum, gidip sakin kafayla orda çalışıyorum. Siz de benzer birşey yapabilirsiniz. Hem performans artıyor, hem düzen oluyor. Evde kimse olmasa da çalışamıyorum şahsen. O eşofmanın rahatlığı yok mu iyice tembelleştiriyor insanı.
  • 07-12-2023, 14:36:19
    #27
    Hocam madem bilgisayardan home office calisiyorsun dunyayi gezsene gozunu seveyim bkz; https://youtube.com/@EnginOzdemir0?si=CzoYfgP1ZbJvjgGj