• 06-12-2023, 20:53:06
    #19
    Bank to bank kaldırılmalı. 2021de kaldırıldığını bilgisini almıştım etkinlikte. Ancak hala konular ve bank to bank hizmetleri devam ediyor. Yeni mağdurların sayısı kaç kimbilir
  • 06-12-2023, 20:53:28
    #20
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oldu olacak yetki verelim forumu sizler yönetin insanların stresli olduğu dönemde maxigeyikte eglenme hakkını almak hoş olmaz onun yerine görmek istediğiniz kategorileri seçebilirsiniz ve açılan konuyu görmezden gelebilirsiniz
    işte hocam bu yaklaşım tarzı değişik geliyor bana her şeyi kavgaya kaldırmayınız, şöyle deseniz olmaz mı mesela;

    "bence haksızsınız" maxi geyik kalmalı vs gibi...
    kırmayın insanları, kimse robot değil ve kimse bir diğerinin amcaoğlu değil...
    bu konuyu çok atlıyoruz.

    burada sadece üslubu eleştiriyorum forumun düzenini değil...
  • 06-12-2023, 20:53:35
    #21
    İş ilanlarında postlara hazırladıkları görseller ile bot gibi yanıt veren, çoğu zaman 2-3 tane yanıtla aynı yeri kaplayacak kadar büyük tasarımlara sahip kişiler için düzenleme yapılmalı.

    Konuyu okumadan ben yaparım, pm atıyorum, alıyorum vs falan diyip sonra konuyu okuyanlar var. Bu arkadaşlar oraya bu mesajları yazdığında diğer alıcı veya satıcılar geç kalmışız diyerek ticarete engel oluyorlar. Okumadan bu şekilde yorum atanlarda cezalandırılmalı.
  • 06-12-2023, 20:53:39
    #22
    Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siyaset aslında zaten yasak büyük oranda siyasi olan ve siyasi tartışmaya yol açabilecek konular moderatör ekibi tarafından siliniyor direkt.
    Benim yasakli listem hep siyasi konulardan ötürü
    Tartışmaya girmeden üstelik insanlar o kadar insafsız yorumlar yapıyor ki..
    Aynı ülkenin insanları herkesin derdi iyi yönetim iyi yaşam ama düşmanca davranıyorlar bir birlerine ..
    • F12
    • Gelistirici
    F12 ve Gelistirici bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 06-12-2023, 20:55:20
    #23
    F12 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işte hocam bu yaklaşım tarzı değişik geliyor bana her şeyi kavgaya kaldırmayınız, şöyle deseniz olmaz mı mesela;

    "bence haksızsınız" maxi geyik kalmalı vs gibi...
    kırmayın insanları, kimse robot değil ve kimse bir diğerinin amcaoğlu değil...
    bu konuyu çok atlıyoruz.

    burada sadece üslubu eleştiriyorum forumun düzenini değil...
    Haklısınız böyle kısıtlamaları görünce biran aparlanıyorum
  • 06-12-2023, 20:56:12
    #24
    En iyisi sanırım
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haklısınız böyle kısıtlamaları görünce biran aparlanıyorum
  • 06-12-2023, 20:58:55
    #25
    Yüklü işlemlerde yönetim/moderatör tarafından belirli kişiler berlilenip satılan hizmetin gerçekliğinin kontrol edilmesi gerekiyor bence en önce bu şartın gelmesi gerektiğini düşünüyorum. Bilmeyen kişilerin aldığı hizmet sonrasında bir faciaya dönebiliyor. Aslında bunun için hizmet satışıda olabilir alıcı-satıcı arasında anlaşılma yapılıp zira haksız kazancında önüne geçilmiş olacaktır.
  • 06-12-2023, 20:59:11
    #26
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haklısınız böyle kısıtlamaları görünce biran aparlanıyorum
    kısıtlama yok yaa sohbet ediyoruz,
    yönetimin işleri onlar üstad...
  • 06-12-2023, 20:59:31
    #27
    Lütfen kapıyı yavaş kapatın