• 06-12-2023, 20:44:18
    #10
    Ticaret yapıldıktan sonra sadece müşteri hizmet verene trade vermeli. Hizmet verenin kalitesi anca bu şekilde tespit edilir. Yoksa işini düzgün yapamayan adama bile -trade veremiyorsun çünkü o da sana veriyor. Normal ticaret usulü sadece müşterinin trade vermesi daha verimli olacaktır.
  • 06-12-2023, 20:44:59
    #11
    Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen gün doktora gidip sonra foruma aynı derdini soran birisi vardı
    Doktorun r10 üyeliği yoktu galiba 😂
  • 06-12-2023, 20:46:55
    #12
    Bians adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu içerisindeki iletişim numaraları sadece (R10) üyesi olanlara gözükmeli aynı keza Profil detaylarında’da gizli olmalı üyeliği olmayanlar görmesin.
    Profili gizleyebiliyorsunuz zaten.

    Konu içerisindekini ise sistem algılayamaz
    Algılasa dahi çoğu kişi zaten whatsapp link olarak koyuyor fotoğrafa ekliyor vsvs
  • 06-12-2023, 20:47:27
    #13
    Siyaset yasaklanmadığı sürece ne yaptığınızın bir önemi yok.

    İnsanları maniple eden her türlü hizmetin de satışı yasaklanmali .
    Buna taktik e-booklar dahil

    Herşey para olursa paylaşım olmazsa forumun bir anlamı kalmıyor.

    Hintli Çinli yürür biz arkasından bakarız.
    • profweb
    • merakalemi
    • Gelistirici
    profweb, merakalemi, Gelistirici ve 1 kişi bunu beğendi.
    4 kişi bunu beğendi.
  • 06-12-2023, 20:48:40
    #14
    En iyisi sanırım
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siyaset yasaklanmadığı sürece ne yaptığınızın bir önemi yok.

    İnsanları maniple eden her türlü hizmetin de satışı yasaklanmali .
    Buna taktik e-booklar dahil

    Herşey para olursa paylaşım olmazsa forumun bir anlamı kalmıyor.

    Hintli Çinli yürür biz arkasından bakarız.
    Siyaset aslında zaten yasak büyük oranda siyasi olan ve siyasi tartışmaya yol açabilecek konular moderatör ekibi tarafından siliniyor direkt.
  • 06-12-2023, 20:49:02
    #15
    Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha iyi bir forum ortamı sunabilmek ve herkesin dilinden düşünmediği eski forum ortamına yaklaşabilmek için bana kalırsa bazı kurallar getirilmesi gerekiyor.
    Elbetteki forumun evrilmesi ve değişmesi normal ve bu toplumumuzda da oluyor ancak bunu yönlendirebiliriz sanırım.

    Bunun için ve bunun haricinde sunacağım öneriler ise şunlardır:
    - MaxiGeyik kategorisinin kaldırılması
    - Spam amaçlı, kafasına göre açılan, canım sıkıldı google'a yazmadım diye açılan konular kaldırılmalı
    - Fiyat algısı yaratıp binlerce TL değerinde tarzında s*htekar fiyatlandırmalar kontrol edilip düzeltilmeli

    Daha mutlu, huzurlu ve verimli bir forum ortamı için önerilerim bu şekilde.
    Elbette forumdaki etkileşimde dalgalanma ve azalmalara yol açabilecek hamleler bunlar bunun bilincindeyim ancak uzun vadeli avantaja dönüşebileceğini düşünüyorum.

    Sizin eklemek istediğiniz yasaklar, kuralları da eklemeniz forumun faydasına olacaktır.

    İyi forumlar dilerim, esen kalın.
    bi çok kişinin sussam gönül razı değil konussam tesiri yok tarzı serzenişlerine tercüman oldunuz üstad...

    ygkn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    - Fiyat algısı yaratıp binlerce TL değerinde tarzında s*htekar fiyatlandırmalar kontrol edilip düzeltilmeli
    Bu kesinlikle kontrole tabii tutulmalı. Tamamen hem piyasayı manipüle ediyorlar, hem de potansiyel alıcıyı kandırıyorlar.
    tam bu konuda negatif trade aldım bugün, sağlık olsun dedik...


    edit: imla hatası
  • 06-12-2023, 20:50:28
    #16
    Oldu olacak yetki verelim forumu sizler yönetin insanların stresli olduğu dönemde maxigeyikte eglenme hakkını almak hoş olmaz onun yerine görmek istediğiniz kategorileri seçebilirsiniz ve açılan konuyu görmezden gelebilirsiniz
  • 06-12-2023, 20:51:30
    #17
    En iyisi sanırım
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oldu olacak yetki verelim forumu sizler yönetin insanların stresli olduğu dönemde maxigeyikte eglenme hakkını almak hoş olmaz onun yerine görmek istediğiniz kategorileri seçebilirsiniz ve açılan konuyu görmezden gelebilirsiniz
    Şakanın dozunu kaçırmasak kaldırmayalım hocam.
    https://www.r10.net/maxigeyik/

    Şuradaki konuların kaçı gerçekten komik, ayık kafayla yazılmış?
  • 06-12-2023, 20:52:47
    #18
    Alışveriş yapılması için forumun güzel bir sistem kurup. Aracılık hizmeti vermesi gerekli. Dolandırıcılık vb durumları önlemek adına.