Oldu olacak yetki verelim forumu sizler yönetin insanların stresli olduğu dönemde maxigeyikte eglenme hakkını almak hoş olmaz onun yerine görmek istediğiniz kategorileri seçebilirsiniz ve açılan konuyu görmezden gelebilirsiniz
Şakanın dozunu kaçırmasak kaldırmayalım hocam.
https://www.r10.net/maxigeyik/
Şuradaki konuların kaçı gerçekten komik, ayık kafayla yazılmış?