Yüklü işlemlerde yönetim/moderatör tarafından belirli kişiler berlilenip satılan hizmetin gerçekliğinin kontrol edilmesi gerekiyor bence en önce bu şartın gelmesi gerektiğini düşünüyorum. Bilmeyen kişilerin aldığı hizmet sonrasında bir faciaya dönebiliyor. Aslında bunun için hizmet satışıda olabilir alıcı-satıcı arasında anlaşılma yapılıp zira haksız kazancında önüne geçilmiş olacaktır.