• 07-12-2023, 09:22:07
    #28
    kesinlikle haklısınız hocam,

    zeytinyağı satışı yaptığım çok eski bir konum geldi aklıma

    KONU


    bana kalsa üretici için 350 ₺ civarı olması gerekiyor. Çünkü üreticiye zaten maliyeti 200 ₺ civarı. 250₺'ye satan kar ediyorum üretip satıyorum sanıyor, ama nerde


    Zeytinyağı isteyen olursa 300 ₺'den gönderim yapabilirim, daha bu hafta topladık zeytini bir kaç güne sıkıma gideceğiz, iyi forumlar
  • 07-12-2023, 10:36:34
    #29
    Red
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Zeytinyağı 350 TL
  • 07-12-2023, 11:12:34
    #30
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olayın membahı bursadan bildiriyorum, 300 abartı ama 200 lira altına alınan yağı cidden sorgulayın, soğuk sıkım vs olayına girmiyorum, bildiğiniz sıcak sıkım besin değeri en düşük ağacın dibinden toplanmış yere düşmüş zeytinlerden toplanmış asidiği yüksek riviera yağ, yani kimyasal çökeltmeyle temizlenip naturel yağ eklenmesi işlemi..200 lira altına üretici size anca 0 numara makina yağı yada 10 numara yağ denilen yağı satar.
    Olayın membahı dediğin yerin tam ortasından yazıyorum şuan hocam. Google marmarabirlik zeytin alım fityatı fiyatı yazarsanız. Karşınıza çıkan yağlık zeytin bedelinide x5 ile çarparsanız 300ün abartı rakam olmadığını anlayacaksınız 200 tl ye varsa iyiysi sizde bursadaymışsınız benim gibi alalım hemen 2 ton litre civarı.
  • 07-12-2023, 12:35:12
    #31
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar

    Ne alırsan bu bir paket makarna olsun veya satışını yaptığınız çok pahalı bir ürün düne göre pahalı görüyoruz.
    Bakış açısını değiştirin, ne alırsan yarına göre ucuz onun için 350 demeyin alabiliyorsanız onuda alın zira yarın ne olacağını bilmiyoruz.

    Sevgiler
  • 07-12-2023, 16:53:46
    #32
    aydın buharkent te yaşıyorum zeytinyağı ve kuru incirin yaş incirin merkezi burası isteyen varsa kuru incir zytin yağ hepsini temin edebilirim
    kuru incir yemeklik : 250
    zeytin yağı : 300
  • 07-12-2023, 17:44:18
    #33
    Ondan sonra millet stokçuluk yapınca kızıyorlar.

    1,5 sene önce 10 teneke (5kg) kendime 5 teneke kaynanaya 150TL'den aldım (200 TL idi. Çok aldım diye 150TL'ye verdi)

    Halen 5 teneke var beni 1 sene daha götürür.

    Benim 1.5 sene önce 10 teneke aldığım fiyata şu anda 1 teneke veriyorlar olaya vak.
  • 07-12-2023, 17:51:36
    #34
    Şu fiyatın altına olmaz hikayesini bırakın artık Kaliteyi fiyat belirlemez Metresin arabası kullanılan zehirlerin maliyeti benim derdim değil Elin gavuru daha iyisini daha ucuza verebiliyorsa sorun başka yerde
  • 07-12-2023, 18:02:11
    #35
    cozucem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu fiyatın altına olmaz hikayesini bırakın artık Kaliteyi fiyat belirlemez Metresin arabası kullanılan zehirlerin maliyeti benim derdim değil Elin gavuru daha iyisini daha ucuza verebiliyorsa sorun başka yerde
    turkce tercume var mi
  • 07-12-2023, 18:28:22
    #36
    oquzhane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    turkce tercume var mi
    Üreticinin Lüks yaşamı
    Üreticinin tembelliği yüzünden Zehir kullanması gibi maliyetler Benim sorunum değil.

    Kalite dipte beceremiyorsan yapma kardeşim Sınırın öbür tarafında adam daha kaliteli ürünü daha ucuza veriyor ve daha çok kazanıyor. Sende çalış yap Dedim kısaca.

    turkce ( Türkçe= T büyük ve Ç olacak ) tercume ( tercume = tercüme ü olacak ) var mi