olayın membahı bursadan bildiriyorum, 300 abartı ama 200 lira altına alınan yağı cidden sorgulayın, soğuk sıkım vs olayına girmiyorum, bildiğiniz sıcak sıkım besin değeri en düşük ağacın dibinden toplanmış yere düşmüş zeytinlerden toplanmış asidiği yüksek riviera yağ, yani kimyasal çökeltmeyle temizlenip naturel yağ eklenmesi işlemi..200 lira altına üretici size anca 0 numara makina yağı yada 10 numara yağ denilen yağı satar.
Olayın membahı dediğin yerin tam ortasından yazıyorum şuan hocam. Google marmarabirlik zeytin alım fityatı fiyatı yazarsanız. Karşınıza çıkan yağlık zeytin bedelinide x5 ile çarparsanız 300ün abartı rakam olmadığını anlayacaksınız

200 tl ye varsa iyiysi sizde bursadaymışsınız benim gibi alalım hemen 2 ton litre civarı.