kesinlikle haklısınız hocam,

zeytinyağı satışı yaptığım çok eski bir konum geldi aklıma

KONU


bana kalsa üretici için 350 ₺ civarı olması gerekiyor. Çünkü üreticiye zaten maliyeti 200 ₺ civarı. 250₺'ye satan kar ediyorum üretip satıyorum sanıyor, ama nerde


Zeytinyağı isteyen olursa 300 ₺'den gönderim yapabilirim, daha bu hafta topladık zeytini bir kaç güne sıkıma gideceğiz, iyi forumlar