• 09-06-2009, 09:23:52
    #28
    Üyeliği durduruldu
    frmkanka benim hediyemi kazanmış frmkanka msn adresini p.m at lütfen
  • 09-06-2009, 09:37:39
    #29
    Üyeliği durduruldu
    bizede çıkmamış benim verdiklerimi kazananlar msnmi ekleyebilir.
    Hediye vermeyenlerede çıkabiliyor.Bence herkes bir hediye vermeliydi.
    Gitti tshirtler
  • 09-06-2009, 10:20:23
    #30
    batinduz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizede çıkmamış benim verdiklerimi kazananlar msnmi ekleyebilir.
    Hediye vermeyenlerede çıkabiliyor.Bence herkes bir hediye vermeliydi.
    Gitti tshirtler

    bidahaki çekilişi ben düzenlemeyi düşünüyorum. nası bişi olcağı süpriz olsun onda hediye vermek zorunlu olacak çekiliş büyük olacak ve canlı olacak inş yapabilirim
  • 09-06-2009, 10:30:19
    #31
    Üyeliği durduruldu
    sefakavil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bidahaki çekilişi ben düzenlemeyi düşünüyorum. nası bişi olcağı süpriz olsun onda hediye vermek zorunlu olacak çekiliş büyük olacak ve canlı olacak inş yapabilirim
    canlı olma fikri güzel.Web cam ile biryerden canlı yyaın olur isteyen izler.Ödüllerin çok büyük olmasına gerek yokta katılan herkez hediye veirirse hediye almayan kalmaz hem.
    elimden geldiği kadarıyla yardımcı olmaya çalışırım.
  • 09-06-2009, 10:44:32
    #32
    batinduz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    canlı olma fikri güzel.Web cam ile biryerden canlı yyaın olur isteyen izler.Ödüllerin çok büyük olmasına gerek yokta katılan herkez hediye veirirse hediye almayan kalmaz hem.
    elimden geldiği kadarıyla yardımcı olmaya çalışırım.
    justin.tv den masaüstümün görüntüsünü canlı olarak yaparım kamera olmadan denemiştim olmuştu
  • 09-06-2009, 11:16:10
    #33
    Üyeliği durduruldu
    benim hediyemi kazanan s.akyurek@hotmail.com eklesin.
  • 09-06-2009, 11:19:34
    #34
    aaa?
    Hiç bişi kazanamamışım
    Zaten benim için şans diye bir faktör yok ...
  • 09-06-2009, 11:57:39
    #35
    sanalmevzi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aaa?
    Hiç bişi kazanamamışım
    Zaten benim için şans diye bir faktör yok ...
    bidahaki yarışmayı ben düzenlemeyi düşnüüyorum o zaman şansını denersin
  • 09-06-2009, 12:22:26
    #36
    sefakavil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bidahaki yarışmayı ben düzenlemeyi düşnüüyorum o zaman şansını denersin
    Umut var diyorsun..
    Teşekkür ederim