R10 Yaz Hediye Çekilişi Sonuçları
44
●2.475
- 09-06-2009, 10:20:23batinduz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bidahaki çekilişi ben düzenlemeyi düşünüyorum. nası bişi olcağı süpriz olsun onda hediye vermek zorunlu olacak çekiliş büyük olacak ve canlı olacak inş yapabilirim
- 09-06-2009, 10:30:19Üyeliği durdurulducanlı olma fikri güzel.Web cam ile biryerden canlı yyaın olur isteyen izler.Ödüllerin çok büyük olmasına gerek yokta katılan herkez hediye veirirse hediye almayan kalmaz hem.sefakavil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
elimden geldiği kadarıyla yardımcı olmaya çalışırım. - 09-06-2009, 10:44:32justin.tv den masaüstümün görüntüsünü canlı olarak yaparım kamera olmadan denemiştim olmuştubatinduz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-06-2009, 11:19:34aaa?

Hiç bişi kazanamamışım
Zaten benim için şans diye bir faktör yok ... - 09-06-2009, 11:57:39bidahaki yarışmayı ben düzenlemeyi düşnüüyorum o zaman şansını denersinsanalmevzi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-06-2009, 12:22:26
