batinduz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bizede çıkmamış benim verdiklerimi kazananlar msnmi ekleyebilir.
Hediye vermeyenlerede çıkabiliyor.Bence herkes bir hediye vermeliydi.
Gitti tshirtler

bidahaki çekilişi ben düzenlemeyi düşünüyorum. nası bişi olcağı süpriz olsun onda hediye vermek zorunlu olacak çekiliş büyük olacak ve canlı olacak inş yapabilirim