• 21-11-2023, 04:59:50
    #1
    Yönetim R10'u çok işlek bir cadde ve kullanıcılarını da birer mağaza olarak görüyor bu mantıkla yola çıkarsak gece polis, bekçi olmaması lazım.
    Geceleri en az 1 nöbetçi moderatör kalması gerekli.

    Daha önce de söyledik, yine söylemiş olalım.
  • 21-11-2023, 05:00:43
    #2
  • 21-11-2023, 05:01:11
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Katılıyorum size hocam, bu arada profiline bakanlara eksi trade atıyor sanırım arkadaş. O sebeple profiline girmemenizi öneririm çok uzun sürüyor eksi tradelerin silinmesi.
  • 21-11-2023, 05:01:47
    #4
    Web Tasarım ve Yazılım
    Hocam garip bir iş var bunda. Ya gerçekten ergen biir yada birinin kimliği ile yapıyor.
    Daha da garibi davet atan profil dün banlanmış. Multi gibi duruyor da her kimse büyük hata yapıyor. Saldır da küfür etme.
    Coşkun hocam mahkemeye vermese bari
  • 21-11-2023, 05:01:56
    #5
    baalcim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Katılıyorum size hocam, bu arada profiline bakanlara eksi trade atıyor sanırım arkadaş. O sebeple profiline girmemenizi öneririm çok uzun sürüyor eksi tradelerin silinmesi.
    İstediği kadar atsın, böyle bir durumda görevli moderatör arkadaşlar ivedi şekilde itinayla temizleyeceklerdir
  • 21-11-2023, 05:04:01
    #6
    bostanci96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam garip bir iş var bunda. Ya gerçekten ergen biir yada birinin kimliği ile yapıyor.
    Daha da garibi davet atan profil dün banlanmış. Multi gibi duruyor da her kimse büyük hata yapıyor. Saldır da küfür etme.
    Coşkun hocam mahkemeye vermese bari
    Tahminimce banlanan arkadaş parayla R10 davetiyesi sattı bu elemana buda başkasının kimlik bilgilerini dağıtıyor
  • 21-11-2023, 05:05:47
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Konular silinmeye başladı.
  • 21-11-2023, 05:05:53
    #8
    Web Tasarım ve Yazılım
    TheSeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tahminimce banlanan arkadaş parayla R10 davetiyesi sattı bu elemana buda başkasının kimlik bilgilerini dağıtıyor
    Geçenki grup banları ile alakalı da olabilir. İzleyip göreceğiz R1O Sinama filmi gibi tür gerilim aksiyon oldu
  • 21-11-2023, 05:06:57
    #9
    bostanci96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçenki grup banları ile alakalı da olabilir. İzleyip göreceğiz R1O Sinama filmi gibi tür gerilim aksiyon oldu
    An itibariyle arkadaş paket,tam uyicaktım dedim olay var