Yönetim R10'u çok işlek bir cadde ve kullanıcılarını da birer mağaza olarak görüyor bu mantıkla yola çıkarsak gece polis, bekçi olmaması lazım.
Geceleri en az 1 nöbetçi moderatör kalması gerekli.

Daha önce de söyledik, yine söylemiş olalım.