Konu
Kaç defa söyledik nöbetçi moderatör bırakın diye :D
21-11-2023, 04:59:50
#1
mcanyarar
Yönetim R10'u çok işlek bir cadde ve kullanıcılarını da birer mağaza olarak görüyor bu mantıkla yola çıkarsak gece polis, bekçi olmaması lazım.
Geceleri en az 1 nöbetçi moderatör kalması gerekli.
Daha önce de söyledik, yine söylemiş olalım.