Yönetim R10'u çok işlek bir cadde ve kullanıcılarını da birer mağaza olarak görüyor bu mantıkla yola çıkarsak gece polis, bekçi olmaması lazım.
Geceleri en az 1 nöbetçi moderatör kalması gerekli.
Daha önce de söyledik, yine söylemiş olalım.
Kaç defa söyledik nöbetçi moderatör bırakın diye :D
16
●1.700
- 21-11-2023, 05:01:47Hocam garip bir iş var bunda. Ya gerçekten ergen biir yada birinin kimliği ile yapıyor.
Daha da garibi davet atan profil dün banlanmış. Multi gibi duruyor da her kimse büyük hata yapıyor. Saldır da küfür etme.
Coşkun hocam mahkemeye vermese bari - 21-11-2023, 05:01:56İstediği kadar atsın, böyle bir durumda görevli moderatör arkadaşlar ivedi şekilde itinayla temizleyeceklerdirbaalcim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-11-2023, 05:04:01Tahminimce banlanan arkadaş parayla R10 davetiyesi sattı bu elemana buda başkasının kimlik bilgilerini dağıtıyorbostanci96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-11-2023, 05:05:53Geçenki grup banları ile alakalı da olabilir. İzleyip göreceğizTheSeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R1O Sinama filmi gibi tür gerilim aksiyon oldu
- 21-11-2023, 05:06:57An itibariyle arkadaş paket,tam uyicaktım dedim olay varbostanci96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

R1O Sinama filmi gibi tür gerilim aksiyon oldu