• 18-11-2023, 18:23:54
    #1
    merhaba, aylardır araç arıyorum daha alamadım.

    sürekli galerici dolaşıyorum ya da internetten bakıyorum..

    galerici adam önümde 300 e symbol 2012 aldı, 1 gün sonra 380 e sattı
    başka bir galerici 330 a megane 2 aldı 400 e sattı

    bu ve buna benzer onlarca şey gördüm aylardır

    adam arabasını mı satacak, giriyor sarı siteye: diyor ki bu araç 390 değerse benim ki 450 değer, başka adam araç satarken benim ki 450 binlik olandan 2 model yüksek o halde benimki 500

    400 bin km yapmış araçlara 450 istiyorlar

    2006 model araçlara 500 istiyorlar...

    bu gidişat ne olacak ?

    kimi fiyatlar düşecek diyor "" https://www.yenisafak.com/foto-galer...kalari-4572574 ""

    kimi aldın aldın yoksa yılbaşından sonra 350 olanlar 450
    450 olanlar 550 olacak

    300 den beri bütçemi artırıyorum 450 yaptım bütçeyi ama bir türlü araç bulamadım...

    bugün de benim kanayan yaram bu... aylardır sıkıntı birikti içimde..
  • 18-11-2023, 18:25:21
    #2
    İnşallah gönlüne göre bir otomobil bulursun hocam
    Yeni yılda daha da daralacak piyasa.
  • 18-11-2023, 18:36:15
    #3
    Sabret hocam, ben Ocakta sattım aracımı 180'den şu an 400 diyorlar. Bu millet iflah olmaz. Böyle bir piyasa da olmaz. Elbet düşecek, tüm bayiler kampanyalar yapmaya başladı.
  • 18-11-2023, 18:36:52
    #4
    hocam yılbaşında gelıcek zam degil her yıl yılbaşında zaten genel olarak ulkedekı herşey artar asgari ucret faiz vs vs vs suan piyasad durgunluk var bunu kımse ınkar edemez cıdden araba cok ama fiyatini kıran 50 60 kırdı 200 300 koymuslardı hala takıbımde olan araclar var


    mesela bmw mercedes serisine bakin 2015 model araclar 2m 3m koyanlar var 7 8 yasında arac sıfır fiyati ile eş deger tutuluyor burda enteresan olan taraf bu
  • 18-11-2023, 18:37:50
    #5
    yeni yılda düşeceğini umuyorum
  • 18-11-2023, 18:40:38
    #6
    loocas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba, aylardır araç arıyorum daha alamadım.

    sürekli galerici dolaşıyorum ya da internetten bakıyorum..

    galerici adam önümde 300 e symbol 2012 aldı, 1 gün sonra 380 e sattı
    başka bir galerici 330 a megane 2 aldı 400 e sattı

    bu ve buna benzer onlarca şey gördüm aylardır

    adam arabasını mı satacak, giriyor sarı siteye: diyor ki bu araç 390 değerse benim ki 450 değer, başka adam araç satarken benim ki 450 binlik olandan 2 model yüksek o halde benimki 500

    400 bin km yapmış araçlara 450 istiyorlar

    2006 model araçlara 500 istiyorlar...

    bu gidişat ne olacak ?

    kimi fiyatlar düşecek diyor "" https://www.yenisafak.com/foto-galer...kalari-4572574 ""

    kimi aldın aldın yoksa yılbaşından sonra 350 olanlar 450
    450 olanlar 550 olacak

    300 den beri bütçemi artırıyorum 450 yaptım bütçeyi ama bir türlü araç bulamadım...

    bugün de benim kanayan yaram bu... aylardır sıkıntı birikti içimde..
    Galericilik bu zaten. Ölü fiyattan alırsın, piyasa fiyatına ya da üstüne satarsın. Acil paraya sıkışan adam, ucuza okutur sen de bu farktan kar edersin.
  • 18-11-2023, 18:48:18
    #7
    Yılbaşından sonra , özelikle Mart seçimlerinden sonra dövizde ciddi bir artış bekliyorum. Otomobil ve ev piyasasında maalesef yukarı yönlü bir hareket olacaktır.

    Araç alacaksınız Mart ayı öncesinde almanızı öneririm.
  • 18-11-2023, 18:55:11
    #8
    700-750 ilk araçlara şuan 600-650 teklif ederseniz dönüş alabileceğinizi düşünüyorum. Zaten piyasa kötü araç alan yok, boş göndermezler. Tecrübeyle sabit
  • 18-11-2023, 19:12:06
    #9
    al sat yapan bi arkadasim var 2 aydir cok durgunuz diyor