loocas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba, aylardır araç arıyorum daha alamadım.

sürekli galerici dolaşıyorum ya da internetten bakıyorum..

galerici adam önümde 300 e symbol 2012 aldı, 1 gün sonra 380 e sattı
başka bir galerici 330 a megane 2 aldı 400 e sattı

bu ve buna benzer onlarca şey gördüm aylardır

adam arabasını mı satacak, giriyor sarı siteye: diyor ki bu araç 390 değerse benim ki 450 değer, başka adam araç satarken benim ki 450 binlik olandan 2 model yüksek o halde benimki 500

400 bin km yapmış araçlara 450 istiyorlar

2006 model araçlara 500 istiyorlar...

bu gidişat ne olacak ?

kimi fiyatlar düşecek diyor "" https://www.yenisafak.com/foto-galer...kalari-4572574 ""

kimi aldın aldın yoksa yılbaşından sonra 350 olanlar 450
450 olanlar 550 olacak

300 den beri bütçemi artırıyorum 450 yaptım bütçeyi ama bir türlü araç bulamadım...

bugün de benim kanayan yaram bu... aylardır sıkıntı birikti içimde..
Galericilik bu zaten. Ölü fiyattan alırsın, piyasa fiyatına ya da üstüne satarsın. Acil paraya sıkışan adam, ucuza okutur sen de bu farktan kar edersin.