• 17-11-2023, 09:34:34
    #1
    https://youtu.be/4Y5Z73urN4c?si=V3lTo7S1d6Xh55wq


    Selamlar hayırlı cumalar metin uca yı kaybettik Allah rahmet eylesin (programını az izlemedik)
  • 17-11-2023, 09:38:33
    #2
    Allah rahmet eylesin, hayırlı cumalar
  • 17-11-2023, 09:55:37
    #3
    Hayırlı cumalar hocam.
    Fakat metin bey beni yakarak küllerimi atın falan diyor. Rahmet dilenmez çünkü İslamiyeti seçmiş bir beyefendi değil.
    Sevdiklerine sabır dilerim.
  • 17-11-2023, 10:04:00
    #4
    MeKa01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı cumalar hocam.
    Fakat metin bey beni yakarak küllerimi atın falan diyor. Rahmet dilenmez çünkü İslamiyeti seçmiş bir beyefendi değil.
    Sevdiklerine sabır dilerim.
    yanlış yolu seçmiş olabilir ama yinede demek lazımdır diye düşünüyorum hatasız kul olmaz
  • 17-11-2023, 10:05:50
    #5
    Allah günahlarını affetsin.
  • 17-11-2023, 10:39:13
    #6
    MeKa01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı cumalar hocam.
    Fakat metin bey beni yakarak küllerimi atın falan diyor. Rahmet dilenmez çünkü İslamiyeti seçmiş bir beyefendi değil.
    Sevdiklerine sabır dilerim.
    Rahmet dilemek, zaten Allah'a sipariş verir gibi "bunu affet" demek değildir. Arkasından çok veya az kişinin rahmet okumasına göre Allah'ın (olduğunu varsayarak) fikrinin değişeceğini sanmıyorum. Ölen kişinin arkasından söylenen bir anma cümlesidir.
  • 17-11-2023, 10:42:04
    #7
    TheStranger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rahmet dilemek, zaten Allah'a sipariş verir gibi "bunu affet" demek değildir. Arkasından çok veya az kişinin rahmet okumasına göre Allah'ın (olduğunu varsayarak) fikrinin değişeceğini sanmıyorum. Ölen kişinin arkasından söylenen bir anma cümlesidir.
    Hocam konunun dışına çok çıkmaya gerek yok. Din tartışmasınada gerek yok kalanlara baş sağlığı dilerim.
    Hayırlı cumalar dilerim herkese