Hayırlı cumalar hocam.
Fakat metin bey beni yakarak küllerimi atın falan diyor. Rahmet dilenmez çünkü İslamiyeti seçmiş bir beyefendi değil.
Sevdiklerine sabır dilerim.
yanlış yolu seçmiş olabilir ama yinede demek lazımdır diye düşünüyorum hatasız kul olmaz