• 17-11-2023, 03:34:30
    #1
    Merhabalar arkadaşım Gürcistan'a gidip telefonunu kayıt ettirecek orda nasıl insanlarla iletişim kuracak hat yönünden vs bilen varmı
  • 17-11-2023, 03:34:59
    #2
    kullanmaya devam edecek nolacak?
  • 17-11-2023, 03:35:59
    #3
    Esim satan yabancı siteler var. Onları bir araştırın hocam. Traveler e sim diye aratın
  • 17-11-2023, 03:36:40
    #4
    OktayDurak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Esim satan yabancı siteler var. Onları bir araştırın hocam. Traveler e sim diye aratın
    O2 İngiltere sim orda çalışıyor mu acaba
  • 17-11-2023, 03:37:24
    #5
    Yahya911 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O2 İngiltere sim orda çalışıyor mu acaba
    Hiç tecrübe etmedim hocam
    https://www.airalo.com/tr/georgia-esim
  • 17-11-2023, 03:42:43
    #6
    Gürcistanın neresine gidecek hocam? Eğer sadece kayıt için gidiyorsa Batum'a gidecektir. Orada şuanda kullandığı gibi kullanabilir hattını. En azından ben kullanıyorum, şuana kadar faturama bir ekstra bir şey de yansımadı.
    Ama tiflise falan giderse oralardaki tarifeyi bilmiyorum.
  • 17-11-2023, 03:55:39
    #7
    kriptokulu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gürcistanın neresine gidecek hocam? Eğer sadece kayıt için gidiyorsa Batum'a gidecektir. Orada şuanda kullandığı gibi kullanabilir hattını. En azından ben kullanıyorum, şuana kadar faturama bir ekstra bir şey de yansımadı.
    Ama tiflise falan giderse oralardaki tarifeyi bilmiyorum.
    Hocam batum diye alacakmış
  • 17-11-2023, 11:14:01
    #8
    Bedava internet var şehir merkezinde bağlansın whatsapp üzerinden iletişim kurabilir.