kriptokulu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gürcistanın neresine gidecek hocam? Eğer sadece kayıt için gidiyorsa Batum'a gidecektir. Orada şuanda kullandığı gibi kullanabilir hattını. En azından ben kullanıyorum, şuana kadar faturama bir ekstra bir şey de yansımadı.
Ama tiflise falan giderse oralardaki tarifeyi bilmiyorum.
Hocam batum diye alacakmış