• 15-11-2023, 16:04:31
    #19
    kırtasiye sektörü de bitik. ay başından beri. ölüp ölüp diriliyoruz. ama ben razıyım. yeter ki başımızdaki ejderya meyvesini altın varaklı bardaklarında içmeye devam etsin.
  • 15-11-2023, 16:04:48
    #20
    Geçen ay yaptığım harcamaları kredi ve banka hesabımda görünce "Battık" dedim. Üstelik hiçbir fuzuli harcama yapmadan... 180 bin 🚬
  • 15-11-2023, 16:06:38
    #21
    Yenilenebilir enerji sistemleri (rüzgar ve güneş enerjisi; LiFePO4 aküler) ilerisi için önü açık; büyük firmalar girdiğinde parlama yapar ama devamında tekrar düşüşe geçer.
    2027ye kadar iş var görünüyor.
    Özellikle karavanlar, prefabrik evler, konteyner evler için sistem çok uyguna getirilebilir.
  • 15-11-2023, 16:06:58
    #22
    hocam durum bizde de farksız değil gerçekten para akışı artık kesildi kesilecek. Durumlar kritik. Üzülerek söylüyorum daha da kötüye gidecek gibi görünüyor. Gardınızı alın...
  • 15-11-2023, 16:08:05
    #23
    Enflasyonu düşürmek için parasal sıkılaştırma yapılıyor.
    Daha da sıkacaklar.
    Faiz enflasyonun nedenidir iddiasının bedelini ödemeye yeni başlıyoruz.
    Faiz arttıkça para dolaşımdan çıkıp faize yatar.
    Faizler yükseldiği için yeni kredi de sisteme girmez.
    Piyasadaki para azaldığında talep azalır, satışlar düşer.
    Talep azaldıkça enflasyon da düşer.
    Ve henüz dibe vurmadık.
    Seçime kadar insanları çok sıkamazlar.
    Bu seçim sonrası yaşanacakların sadece ön hazırlığı...
  • 15-11-2023, 16:51:08
    #24
    Hocam yurtdışına açılın etsy Amazon vb yerlerde satış yapın daha iyi olur sizin için
  • 15-11-2023, 17:00:55
    #25
    İşler genel olarak durgun.
    Ancak bu sistemde kazananlar baştan belli oluyor.
    Birilerine yakın olanlar 1 ay önceden haber alarak, paralarına para katarken halk fakirleşiyor.
    Üzülüyor muyum ?
    Kesinlikle üzülmüyorum. Tek üzüldüğüm kişiler üreticiler ve esnaf.
    Seçim gecesi arabalarına binip korna çalanlar, artık hafta sonu pikniği için bile arabasını kullanamayacak duruma gelecekler.

    Bu devirde en mantıklısı yurt dışına açılmak. Yurt dışında belirli bir piyasayı yakalayan ömürlük rahat eder.
    Bakalım bizde bunu yapmaya çalışıyoruz.
  • 15-11-2023, 17:42:29
    #26
    Hayat gittikçe zorlaşıyor. Bizimde durumlarımız vahim. Allah hepimize yardım etsin. Kafa kafaya dönmeye çalışıyoruz vallahi.
  • 16-11-2023, 00:51:20
    #27
    Wordpress
    Rıskın sahibi Allahtır, hiç şüpheniz olmasın. 2 Ay boş geçer, siz çalışırsınız. Daha sonra bir bakarsınız 3 aylık kazancı birkaç haftada kazanırsınız. Nasip kısmet