İşler genel olarak durgun.
Ancak bu sistemde kazananlar baştan belli oluyor.
Birilerine yakın olanlar 1 ay önceden haber alarak, paralarına para katarken halk fakirleşiyor.
Üzülüyor muyum ?
Kesinlikle üzülmüyorum. Tek üzüldüğüm kişiler üreticiler ve esnaf.
Seçim gecesi arabalarına binip korna çalanlar, artık hafta sonu pikniği için bile arabasını kullanamayacak duruma gelecekler.

Bu devirde en mantıklısı yurt dışına açılmak. Yurt dışında belirli bir piyasayı yakalayan ömürlük rahat eder.
Bakalım bizde bunu yapmaya çalışıyoruz.