• 13-11-2023, 21:32:33
    #1
    Merhaba arkadaşlar knight online da farming yapıyoruz 1 pc de 3 hesap açtırıyor max olarak bazı sv lerde proxy açarak 6 hesap açabiliyoruz ama bu şuanda bulunduğum sv de oyun bu şekilde proxyi algılıyor bunu atlatmanın bir çözümü var mıdır acaba ? Bilen varsa yardımcı olursa çok sevinirim.
  • 13-11-2023, 21:38:12
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ko4fun yemesi için residential kullanın
  • 13-11-2023, 21:39:37
    #3
    nasıl yapabilirim detaylı bilgi verebilir misin hocam
    AdvertorialReklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ko4fun yemesi için residential kullanın
  • 13-11-2023, 21:40:23
    #4
    Üyeliği durduruldu
    hfz54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nasıl yapabilirim detaylı bilgi verebilir misin hocam
    @SAĞLAM PROXY; bu arkadaş satıyordu galiba bir kontrol edin konularını.
  • 13-11-2023, 21:41:53
    #5
    bu arkadaştakiler normal proxy heralde daha önce konuşmuştum
    AdvertorialReklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @SAĞLAM PROXY; bu arkadaş satıyordu galiba bir kontrol edin konularını.
  • 13-11-2023, 21:42:13
    #6
    Üyeliği durduruldu
    hfz54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu arkadaştakiler normal proxy heralde daha önce konuşmuştum
    residential satıyor yani konut ip'si
  • 13-11-2023, 21:44:02
    #7
    tamam bir konuşayım kendisiyle tekrar
    AdvertorialReklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    residential satıyor yani konut ip'si
  • 13-11-2023, 21:46:19
    #8
    Üyeliği durduruldu
    hfz54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tamam bir konuşayım kendisiyle tekrar

    https://www.youtube.com/watch?v=CkCN...C3%A7%C4%B1dan