Merhaba arkadaşlar knight online da farming yapıyoruz 1 pc de 3 hesap açtırıyor max olarak bazı sv lerde proxy açarak 6 hesap açabiliyoruz ama bu şuanda bulunduğum sv de oyun bu şekilde proxyi algılıyor bunu atlatmanın bir çözümü var mıdır acaba ? Bilen varsa yardımcı olursa çok sevinirim.