• 28-10-2023, 22:29:56
    #1
    Soru açık ve net. Ben en çok 15 yıllık üyeleri kıskanıyorum. İstediğin kadar kurumsal+ ol, kurumsal ikon görünsün profilinde, nick gradyan olsun. Orada "15 yıllık üye" simgesi yoksa hepsi değersizdir. Hele bir de trade sayısı aşmışsa tamamdır. O profille kimse mücadele edemez. Koşarak uzaklaşın oradan @bilgicinitr; örnek
  • 28-10-2023, 22:30:41
    #2
    @Coşkun Çetin;
  • 28-10-2023, 22:31:29
    #3
    farabi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yönetim ekibi sayılmaz. Onlar üst mertebe
  • 28-10-2023, 22:33:02
    #4
    @Sfenky; 🇹🇷
  • 28-10-2023, 22:34:17
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    işimde gücündeyim ya onun busu varmış şunun şusu varmış detaylarına takılmıyorum birşey lazımsa alıyorum müşteri çıkarsa satıyorum bu kadar kimseyi kıskanmam, aksine para kazanan işinde gücünde giden insanlara imrenirim hoşuma gider bol kazançlar diler geçerim
  • 28-10-2023, 22:34:29
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yönetim ekibi sayılmaz. Onlar üst mertebe
    @short;
  • 28-10-2023, 22:34:33
    #7
    @AnaBayin;
  • 28-10-2023, 22:37:33
    #8
    Kurumsal Üye
    Kıskanmak demeyelimde, beğenmek diyelim @iyovi;
  • 28-10-2023, 22:40:13
    #9
    id 1 nedir ya =)
    https://www.r10.net/profil/1-radmin.html