Soru açık ve net. Ben en çok 15 yıllık üyeleri kıskanıyorum. İstediğin kadar kurumsal+ ol, kurumsal ikon görünsün profilinde, nick gradyan olsun. Orada "15 yıllık üye" simgesi yoksa hepsi değersizdir. Hele bir de trade sayısı aşmışsa tamamdır. O profille kimse mücadele edemez. Koşarak uzaklaşın oradan
@bilgicinitr; örnek