• 28-10-2023, 03:33:02
    #1
    Arkadaşlar forumda merak edenler ve haberdar olmak isteyenler adına konuyu açtım

    https://deadoutbreak.com/ erken erişime açılmış girip kaydolun ve indirin dilerseniz bi kaç kişi girip klan oluşturup sağını solunu kurcalayalım özelden yazın oyunda buluşuruz
  • 28-10-2023, 03:39:06
    #2
    Bro setupta trojen var +olarak konunuz kaldırıldı ve yine açıyorsunuz.
  • 28-10-2023, 03:48:08
    #3
    Squix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bro setupta trojen var +olarak konunuz kaldırıldı ve yine açıyorsunuz.
    Bro setupta trojen değil hata vardı düzeltildi ayrıca konuyu ben report ettim reklama çeviricekler sabaha doğru bro
  • 28-10-2023, 04:07:22
    #4
  • 28-10-2023, 04:14:24
    #5
    Squix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    C# desktop projelerde setup üretirsen setubu okuyamadığı için virustotal 2 tane yada 5 tane virüs buldum der antivirüs programları ne der sen ona bak total sonucuyla gelip 19 yaşında burada algı yapma yat uyu başın ağırmasın daha çok gençsin
  • 28-10-2023, 04:17:46
    #6
    Envicti ile Güvenle Barın
    Squix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trojan olduğunu sanmıyorum. Virüstotal genelde tüm programlarda 1-2 tane trojan buluyor.
  • 28-10-2023, 04:21:03
    #7
    Priv8 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trojan olduğunu sanmıyorum. Virüstotal genelde tüm programlarda 1-2 tane trojan buluyor.
    anlatamazsın hocam kalbinide kırmıyorum iyi niyetli yazıyor diye düşünüyorum ama çok brolu mrolu konuşan ergenlere benziyor gece gece keyfimi kaçırmaya çalışan yeni nesil tiplemesi

    hatta arkadaş şuna baksın


    https://www.reddit.com/r/VALORANT/co...e_to_download/

    valorant koskoca dünyaca ünlü oyunda bile bazı oyuncular korkmuşlar virustotal 1-2 virüs buldu diye
  • 28-10-2023, 04:24:23
    #8
    mesobedo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    C# desktop projelerde setup üretirsen setubu okuyamadığı için virustotal 2 tane yada 5 tane virüs buldum der antivirüs programları ne der sen ona bak total sonucuyla gelip 19 yaşında burada algı yapma yat uyu başın ağırmasın daha çok gençsin
    Dostum haklısın ama yine de böyle konuşman hoş değil bence. 19 yaşında ne insanlar var biliyorsun. Projeye gelecek olursak inceleyip ayrıntılı bir video çekmeyi düşünüyorum.
  • 28-10-2023, 04:38:34
    #9
    CptSLap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum haklısın ama yine de böyle konuşman hoş değil bence. 19 yaşında ne insanlar var biliyorsun. Projeye gelecek olursak inceleyip ayrıntılı bir video çekmeyi düşünüyorum.
    hocam öyle adamlar var ama saygıda kusur etmiyor saygısı olmayan adamla neyi konuşabilirsin ki yoksa kalp kırıp şevk kırmak istemem ne diyeyim küçük küçüklüğünü bilmiyor biz böylemiydik hata olsa bile tatlı dille büyüklerimize söyler yada çekinirdik