CptSLap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum haklısın ama yine de böyle konuşman hoş değil bence. 19 yaşında ne insanlar var biliyorsun. Projeye gelecek olursak inceleyip ayrıntılı bir video çekmeyi düşünüyorum.
hocam öyle adamlar var ama saygıda kusur etmiyor saygısı olmayan adamla neyi konuşabilirsin ki yoksa kalp kırıp şevk kırmak istemem ne diyeyim küçük küçüklüğünü bilmiyor biz böylemiydik hata olsa bile tatlı dille büyüklerimize söyler yada çekinirdik