İş ilanı dediğin böyle olur | Sizce az mı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İş ilanı dediğin böyle olur | Sizce az mı?
15
●
1.062
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
İş ilanı dediğin böyle olur | Sizce az mı?
1
2
26-10-2023, 17:09:22
#1
Lifent
Yazılımcılar ya da Senior varsa aramızda ne düşünüyorsunuz?
26-10-2023, 17:11:07
#2
profaks
Hangi şehir hocam, ilan linkini iletebilir misiniz pm olarak.
26-10-2023, 17:11:38
#3
Deepspace
Yazsak ona cevap alabilirmiyiz
26-10-2023, 17:13:14
#4
turkmedia
İlan ya da firma adı rica edebilir miyiz?
26-10-2023, 17:13:30
#5
declan43
yazılım destek uzmanının görevi ne oluyor tam olarak ? bu sıfatta olan birinden ne gibi yeterlilikler istenir
26-10-2023, 17:14:16
#6
AnaBayin
Üyeliği durduruldu
Şartlar oldukça güzel.
26-10-2023, 17:17:11
#7
neto
Böyle işçisini korursan o da elinden geleni fazlasıyla yapar. Ama yok boğazından bile kısarsan o da söve söve işini yapar. Helal olsun.
26-10-2023, 17:17:45
#8
DartkGandalf
Gerçekten iş ilanı dediğin böyle olur.
26-10-2023, 17:18:45
#9
sio
İlanda şehir olarak İstanbul Pendik olarak belirtilmiş zaten. LinkedIn uygulamasından paylaşılmış sanırım firma ismi de arayış ilanı paylaşan kişinin adının altında mevcut.
Herkese başarılar, şartlar muazzam.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler