İş ilanı dediğin böyle olur | Sizce az mı? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İş ilanı dediğin böyle olur | Sizce az mı?
15
●
1.062
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
İş ilanı dediğin böyle olur | Sizce az mı?
1
2
26-10-2023, 17:21:59
#10
Ysfydn1903
Üvey evlat ilanı resmen helal olsun yazılımcı olmak istedim
26-10-2023, 17:22:46
#11
ardabasar
Sezgin hocamızı uzun zamandır takip ederim marka tescili almamda onun sayesinde olmuştu kendisi işinde başarılı biri şimdi ilanını gördüm bende LinkedIn de kendisini tebrik ediyorum 👏
26-10-2023, 17:45:04
#12
birsevda
Helal olsun dedim
26-10-2023, 19:13:13
#13
Webbilgim
TAM ENTEGRE YAZILIM ANONİM ŞİRKETİ
Konteynerkent Yerleşkesi
Hadi hayırlısı.
26-10-2023, 19:18:14
#14
thehyades
avrupada nerdeyse her iş ilanı bu minvalde, türkiyede bayağı ender rastlanan bir durum tabiki işçinin kıymetinin bilinmesi
26-10-2023, 22:48:56
#15
LeFearr
Tek kelime ile gerçekten güzel bir iş ilanı.
26-10-2023, 23:22:46
#16
Oztekin
Üyeliği durduruldu
Viral reklam gibi iş ilanı
inşallah doğrudur.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler