• 25-10-2023, 18:01:26
    #2
    Tamam anlaşıldı mehmet şimşek para bulamadı dövizide tutacak para kalmadı bahanesi savaş olacak.
  • 25-10-2023, 18:01:54
    #3
    Nasıl yani yıllar önce bizi sırtımızdan vuranlar için savaşa mı gideceğiz
  • 25-10-2023, 18:02:53
    #5
    yav bu ekonomiyle değil savaşa tuvalete gitsek zort oluruz
  • 25-10-2023, 18:05:54
    #6
    Selam olsun,

    Bu yahudi cesaret madalyasını kimin boynuna takmışlardı? Hatırlayamadım.
  • 25-10-2023, 18:11:29
    #7
    savaşacağız dememiş ki tüm dnyaya seslenmiş bm ye falan.
  • 25-10-2023, 18:31:37
    #8
    Escanor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yav bu ekonomiyle değil savaşa tuvalete gitsek zort oluruz
    Ekonomi için bu konuşmaları yapıyorlar zaten.

    Cumhurbaşkanı ve vekillerinin , İsrail ve Hamas hakkında yaptığı açıklamaları sonrasında borsa da sert bir düşüş oldu. Bugün Son 9 ayın en sert düşüşü yaşandı.

    Buna mecburlar , döviz yükselsin , faiz artsın , borsa düşsün ki Mehmet Şimşek istediğine ulaşsın , yabancı yatırımcı , dipten yüksek döviz kuru ile borsaya girsin. Zengin daha çok zengin olsun.

    Amaçlarının Filistin değil bizim ekonomi olduğunu düşünüyorum. Yine derin oyunlar.