yav bu ekonomiyle değil savaşa tuvalete gitsek zort oluruz
Ekonomi için bu konuşmaları yapıyorlar zaten.
Cumhurbaşkanı ve vekillerinin , İsrail ve Hamas hakkında yaptığı açıklamaları sonrasında borsa da sert bir düşüş oldu. Bugün Son 9 ayın en sert düşüşü yaşandı.
Buna mecburlar , döviz yükselsin , faiz artsın , borsa düşsün ki Mehmet Şimşek istediğine ulaşsın , yabancı yatırımcı , dipten yüksek döviz kuru ile borsaya girsin. Zengin daha çok zengin olsun.
Amaçlarının Filistin değil bizim ekonomi olduğunu düşünüyorum. Yine derin oyunlar.