Artık memlekette e-ticaret yapmak gerçekten çok zor. Komisyon, kargo, kdv vs. Herkes biliyor zaten uzatmaya gerek yok.
Bu aralar aklımda Amazon FBA var. Böyle dropshipping falan değil. Çin den aldım, Amazon da sattım falan değil. Kendim üreteceğim, buradan Amazon İngiltere deposuna yollayacağım, Amazon benim adıma siparişimi yollayacak.
İngiltere de bir şirket açacağım hatta.
Nette falan çokça dropshipping ile alakalı videolar var ama buradan kendi yapıp gönderene pek rastlamadım. Sitesinde Türk bir çorap markası ve lokum satan bir yer var.
Eğer kafama yatarsa bir şeyler üretip (mum, sweat, pike takımı) satmaya çalışacağım. Hiç mi değilse dolar bazında kazanırım, ingiltere olduğu için de beli bir tutara kadar vergi yok, vergi var da burada ki kadar değil.
Üstüne bir nfc ile ödeme yapabileceğim bir neobank bulursam tadından yenmez.
Gelişmeleri buradan yazacağım.
Bilgisi olan varsa buradan yazabilir.
Amazon FBA ile yurtdışına satış yapmak
8
●280
- 18-10-2023, 15:18:59
- 18-10-2023, 17:01:37Umarım başarılı olursunuz, kargo gönderim konusunda yardımcı olabilirim
- 18-10-2023, 17:25:02Hocam bu kargoyu oraya Amazon ile mi yolluyoruz nasıl oluyor?hayatnesesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-10-2023, 17:58:21Güzel proje, umarım en kısa zamanda barışırsınız. Gelişmeleri de takip edelim...constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-10-2023, 18:22:55Hayır, Amazon size gönderim etiketleri veriyor. Çıktı alıp kolilere yapıştırıyorsunuz, sonra DHL UPS Fedex gibi firmalara kargonuzu verip gönderiyorsunuz. İlk aşama da bu firmalar yüksek fiyat verirler ama aracı firma ile çalışırsanız hem nasıl gönderildiği, işleyişi hakkında bilgi edinirsiniz hem de daha uyguna gönderirsiniz.constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende aracı firma çalışanı olduğum için, işe başlayıp gönderim aşamasına geldiğinizde iletişime geçerseniz net bir şekilde bilgilendirme yaparım - 18-10-2023, 18:24:33Çok sağol hocam. Mutlaka ulaşacağım.hayatnesesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-10-2023, 09:12:23Vergi yok diye bir sey yok aslinda. Verginin turleri var. Sizin vergi yok dediginiz KDV, ama siz Turkiyede uretip UK'ye gonderip UK'de satacak iseniz zaten import oldugu icin KDV odeyeceksiniz.constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sirket kar ettigi paradan kurumlar vergisi odeyecek, siz de sirket cektiginiz kar payi icin vergi odeyeceksiniz. - 19-10-2023, 10:15:00Biliyorum hocam. Yine de tr ile kıyaslayınca daha az vergi ödemiş oluyorsunuz. En basitinden muhasebeci tutma zorunluluğu yok.dev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle