constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu kargoyu oraya Amazon ile mi yolluyoruz nasıl oluyor?
Hayır, Amazon size gönderim etiketleri veriyor. Çıktı alıp kolilere yapıştırıyorsunuz, sonra DHL UPS Fedex gibi firmalara kargonuzu verip gönderiyorsunuz. İlk aşama da bu firmalar yüksek fiyat verirler ama aracı firma ile çalışırsanız hem nasıl gönderildiği, işleyişi hakkında bilgi edinirsiniz hem de daha uyguna gönderirsiniz.

Bende aracı firma çalışanı olduğum için, işe başlayıp gönderim aşamasına geldiğinizde iletişime geçerseniz net bir şekilde bilgilendirme yaparım